Saturday, August 8, 2009

Air Botol Paling Mahal di Dunia


.....jatuh kepada Bling h2o. Mungkin kat sini takde jual kot air ni. Agak sayalah. Sesiapa yang pernah beli atau ternampak, please correct me.

Bling h2o is owned by the Hollywood writer-producer Kevin G.Boyd (serius tak kenal sapa dia ni!). Anyway, the water is bottled in Tennessee, USA. The bottle came frosted, corked and boasting with hand-applied Swarovski crystal (hmm..patut la mencekik). Bukan itu saja, kononnya air Bling h2o ni juga telah melalui 9 kali proses penapisan dan penyulingan agar kualiti air nya berada pada tahap yang terbersih dan tersuci.

Oh ya....lupa pulak nak sebut harga mahalnya. Untuk sebotol 750ml, bersedialah untuk mengeluarkan dari poket anda USD40 ke USD60! Kalau convert, tak sampai RM250 pun sebotol! Ehehehh.

Till then, Adios...

14 comments:

||Mrs. Izwan|| said...

uihhhh ni memang betul mencekik. kot ada perisa stoberi ke sedap le jugak nak menelan air rega usd40-60 itu.. huhuhuhu .. RW, tak tingin ke nak beli? heheheheheh

Ninie said...

mak aii mahalnya air niiitak tergamak nak minum cam ni hihihi

Real Woman said...

mrs izwan : hahaahahah...dari beli sebotol kecik harga nak dekat rm300 tu baiklah i beli air spritzer... dpt stok untuk 3 bulan. ok ke?? heheeeh

Real Woman said...

ninie: betul tu...setiap tegukan air tu rasa mcm melayang je RM RM!!

Nurhayati said...

air botol pun nak bling bling kan.. pernah tgk kat Channel E!, Astro.. tunjuk air botol ni.. mmg gile la kat hollywoodkan..

Real Woman said...

yati: tu lah pasal...artis2 hollywood ni dah tak tahu nak buat apa dgn duit dah agaknya.

miesha said...

salam.
mahaiii nyer air nie...dari beli air nie...baik kumpul duit beli mas boleh gadai time tak der duit... : ) heheehee...
kalau tak tau nak buang kat mana duit tuuu boleh la yer beli air nie banyak2...boleh awet muda ker minum air nie..he.hee..? kalau boleh awet muda tuu...boleh laa jugak kumpul2 duit beli...

Real Woman said...

miesha : hahaha betul tu elok beli emas je kan! kalau boleh awet muda sekali pun air ni..tak sanggup rasanya nak beli hari hari. menangis wooo...huhuhu

Cath J said...

Ishhhh... baik beli handbag... ^_^

Real Woman said...

cath : sokong 200%!!!!

*MaMa HeRdA* said...

prnh dgr psl air botol ni..mmg mahal..siap ade limited edition..xpe laaa..minum air cap badak je leeee..hehehe..

Real Woman said...

mama herda : air cap badak pun mahal tau!! eheheh....

jane_doe3328 said...

ooo...mahal sebab hand-applied swaroski crystal kot?

takpe, takpe nanti me boh swaroski crystal kat my tupperware gak. sapa mau beli???

Real Woman said...

jane: hahaha yea ridiculous kan. Ive heard that the world's most expensive dessert comes with a 4 crt diamönd! Duhh...

Blog Widget by LinkWithin